Dag 05 - Vad är kärlek?

Dag 05 - Vad är kärlek?


Hm.. hur ska man ens kunna definiera en sådan sak som kärlek?
för mig finns det olika typer av kärlek, men jag känner de alla just nu!
- Jag känner kärlek för min familj och släkt!
- Jag känner kärlek för min fantastiska pojkvän!
- Jag känner kärlek för mina underbara vänner!
- Den största kärlek jag nog någonsin kommer att känna och som jag redan nu har börjat att känna, det är kärleken för min och min pojkväns lilla skatt som ligger i magen.

Alla definierar kärlek olika, det här är vad kärleken är för mig, och jag är så otroligt glad att jag känner den! :)
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0