Dag 03 - Mina föräldrar



Mina föräldrar är dom finaste och bästa jag skulle kunna ha.
Mamma heter Titti och Pappa heter Mikael.
Dem är skilda och har varit de sen jag var kanske 3 eller 4 år?

De har alltid hjälpt mig så gott de kan, och stöttat mig i alla mina val. Har ett så starkt band till dom båda. Mamma och jag har alltid haft de, medans pappa och jag har fått starkare och starkare band vart efter åren har gått.
Jag kan inte ens förklara med ord hur mycket dom betyder för mig och hur mycket jag älskar dom.

Är bara så otroligt glad att jag har de föräldrar jag har och skulle inte kunna byta ut dom mot något i världen!

Jag tycker de kort och gott räcker.. visst finns hur mycket som helst jag skulle kunna skriva, men det är obetydligt, för vad jag känner för mina föräldrar är det som räknas och dom är de bästa!

Jag älskar er massor! :)
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0