Dag 02 - Min första kärlek

Dag 02 - Min första kärlek

Min första kärlek? Jag har tänkt en del på det där och kommit fram till att jag är tillsammans med min första stora kärlek!
Alltså visst jag har haft flörtar, och haft pojkvän tidigare, men ingen "kärlek" jag någonsin känt tidigare har känts som den här riktiga kärleken som jag känner för Roy. Han är helt ärligt min första kärlek.

Jag har haft pojkvän tidigare som sagt, men när jag väl tänkt på dom så har jag aldrig riktigt ÄLSKAT dom liksom, förtstår ni?
Har aldrig haft en kille som behandlar mig som Roy gör, och det handlar inte liksom om att köpa saker och sånt hela tiden, det handlar även om det små gesterna, alla komplimangerna, han får mig att verkligen känna mig speciell!

Kan dessutom inte ångra för en sekund att det är han som är pappan till vårt barn, och jag verkligen längtar till vår lilla riktiga familj kommer igång på riktigt eller vad man ska säga.


Nej kort och gott, så han är min stora kärlek och jag hoppas att det är vi föralltid helt enkelt. Roy Jag älskar dig enormt och det vet du. Du är ljuset i mitt mörker, min sol, min himmel mitt underbara hjärta <3
För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Sophie "autophoto"

Betyder jätte mycket att du gillar mina bilder :)

2011-10-12 @ 12:21:19
URL: http://autophoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0