Dag 01 - Presentera mig själv

Dag 01 - Presentera mig själv

Jag heter Rebecka, fyller 19 den 24 oktober. Jag bor i högdalen tillsammans med min pojkvän som jag har varit tillsammans med över ett år, och vi väntar nu vårt första barn som är beräknat den 6 mars! Vi är väldigt förväntansfulla och längtar så himla mycket efter att få starta vår lilla familj på riktigt. Vi står desutom på kö för en ny lägenhet och om allting går som det ska ( vi hoppas att de gör de ) så har vi flyttat in i vår nya lägenhet innan lilla skrutt är född!


Jag jobbar för tillfället som behovsanställd vikarie på en förskola som heter Pysslingen. Trivs jättebra där och hoppas att man även är välkommen tillbaka efter mammaledigheten också :)


På fritiden är jag med pojkvännen, träffar familj och vänner och bara umgås. Är en riktig sällskaps människa som gärna alltid är med någon. men såklart kan de väl vara skönt någon gång ibland att vara själv, men som sagt älskar att vara omringad av de jag älskar och håller om!


Ja det är väl en lagom kort presentation om mig :)

Hörs senare!
Puss och kram! :)
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0