BM idag :D

Godmorgon på er!
Sitter här och ska faktiskt äta varm macka med ost och skinka samt dricka varm oboy! det var INTE igår hehe. men kände som ett sånt mysigt väder att verkligen burra ner sig i soffan extra skönt och äta frukost och mysa.. tyvärr utan pojken, men man kan ha de mysigt ändå med duntofflor och stora tjocktröjor :)


Idag blir det som sagt barnmorskan kl.11 :) skönt att det är här i högdalen så behöver man inte tänka på att man ska åka någonstans. Baby måste jobba för att han var hemma sjuk igår och förrgår och chefen blev tydligen irriterad över en sån sak :S sjukt men aja... en del chefer är helt enkelt. chefer.. haha! Tycker det är så tråkigt att gå själv ( eler nej är nog mest bara sällskapssjuk) så jag bad (blivande)mormor att följa med och hon blev jätteglad eftersom att vi antagligen kommer göra hjärtljud också ! mihihi måste titta på mammas ansikte då och se hur hon reagerar :D
kommer fortfarande ihåg när jag fick reda på att jag var gravid, så följde mamma med för att de skulle se hur långt det gått, och hon sa de: ååh ja måste få titta ååh de är så spännande! naw mammsen min <3
Herregud vad jag dessutom längtar tills imorgon! då ska vi få se får lilla plutt.. Jag tror på tjej fast ändå kille, medans Roy är helt hundra på att det är en kille.. så will see will see ;)


Nej nu plinga de till i köket, mina smörgåsar e klara. Blir det obligatoriska, frukost till vänner :D

Puss och kram så länge!
För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Sophia

Lycka till, hoppas dem kan se könet imorgon då. :)

2011-10-05 @ 10:40:00
URL: http://fiaochnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0