Bebismys i magen!

Godmorgon! Jag o pojkvännen låg kvar i sängen och mös ett tag innan vi gick upp. Läste lite på min gravid app i mobilen o så kände på magen, när vi legat och pratat en stund o känt, så känner jag hur de börjar röra sig där inne! Ååh en så underbar känsla! På en gång utbrister jag högt: godmorgon min lilla älskling!


Har läst mycket om att nu känner barnet av mina sovrutiner o vilar när jag sover, så då förstod ja att lillen också vaknat :)

Det är så mysigt på morgonen, för då är magen tom o då känner man varjr liten rörelse där inne i princip. Gud nu längtar jag verkligen till på onsdag och torsdag. På onsdag ska vi till barnmorskan och då får vi även höra hjärtljud antagligen sen på torsdag så ska vi på RUL (rutin ultraljud) det är då man får se lillen där inne, se kön och kollar BF mer exakt :) åh blir glad bara av tanken att få se våran lilla älskling!



Än så länge har vi inte köpt något än, bara fått emot gratissaker vilket är asbra, men efter vi varit där på torsdag så ska jag köpa första bodyn tror jag då man vet könet osv :)
Här är förresten en bild från ett ultraljud jag gjorde i vecka 12-13 :)
Man ser inte så mycket än då, men man ser ändå huvet, kroppen och armen vid ansiktet :)
Min lilla guldklimp, han/hon måste ha
Vuxit en hel del nu :) LÄÄÄNGTAR :D

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0