Bebisbok med skum!

Ligger i ett varmt skönt skumbad. Och believe me, det är mycket skum! Haha.

Läser även en bok som ja fick av mamma för längesen. Jag fick två böcker av henne, ena hette något i stil med barnets fem första år" eller något sådant. Och så denna häftiga bok som jag har bild på här under som jag läser just nu. Den handlar om allt som händer när man är gravid. De har även användt specialutrustning så de finns riktiga bilder på allt också! Samt även förlossning och allt. Riktigt bra bok och det är så häftigt hur man ser barnets förändring på riktigt. Ett tips till er gravida eller bara allmänt nyfikna. Vet dock inte hur lätt den är att få tag i nuförtiden, den e rätt gammal.. Men med tanke på att ja känner ca sex st i min närhet som också är gravida, en innan mig o de andra är slutet av mars/ och aprilbarn. Om ni läser detta o vill låna, säg till :) dock starka bilder från förlossningen, men riktig bra bok!



För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0