Ändrat lite på designen!

sitter här och pillar lite på designen. Ha börjat fatta lite mer om hur man gör osv nu. men kan dock inte bestämma hur jag vill ha den.. hmm. den får vara såhär så länge tills jag kommer på något bättre!

Nu har jag pratat med Sibyllekliniken också och vi fick en tid den 16 november istället =D då är jag dessutom exakt 24+0. ååh då är det "bara" 5 veckor och en dag! hoppas tiden går fort :)


blev jättesugen på våfflor med grädde och sylt nu också.. vi har allt hemma, förutom ett våffeljärn.. iof det går ju att göra i stekpanna också, det smakar ju likadant, men tyvär fårr man ju inte den där perfekta fina ytan på dom.. hmm ska se om de finns några bra tips hur man kan göra :)


Hörs senare Puss och kram! 
Jag och mammsen för massa med år sen :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0