All bilderna från Ultraljudet den 6/10-11

sådär ja! nu lägger jag upp alla bilderna som vi fick med oss från ultraljudet! Många blev förvånade över hur mycket man faktiskt såg och hur tydligt man såg, då ska jag säga det blev jag med!!

min pojkvän och jag kollade på hans killkompis bild från när han och hans flickvän väntade barn (barnet föddes i augusti om jag inte minns fel så alltså är väl ultraljudet ifrån i år iaf så det är inget gaaammalt!) och man ser inte alls lika tydligt osv, men jag är bara glad att vi såg vår lilla älskling och fullt frisk sparkandes och viftandes med armarna , en gång såg nästan ut som lillen vinkade åt oss t o m haha! nåväl, här är bilderna:


Lilla älsklingen!
Det roliga var att när min mamma såg bilderna så utbrast hon på en gång "oj va likt det var Roys ansiktsform på denna bilden" naw jag berättade de för baby direkt när jag kom hem till honom igår, oj va glad och nöjd han såg ut då! haha :)

<3

Benen och fossingarna! naaw :)

<3

Med ena handen i ansiktet, suger tummen kanske? :) aaw <3


Där var alla bilderna! och dessutom fick vi dom gratis! Blev väldigt förvånad med tanke på att innan så sa både barnmorskan o de andra gravida tjejorna som man frågat som också gjort ultraljudet på sös, sagt att de kostar per bild.. men sköterskan kanske bara ville vara lite extra snäll just för att hon hade sin praktikant med sig också så att de hela tog lite längre tid.. För oss var de bara kul för då fick vi kolla längre, men också att som sköterskan sa " ni får lite överkurs nu för att jag måste berätta exakt allt man ska tänka och kolla på för henne " så vi är verklligen nöjda och glada med tanke på att nu vet vi verkligen att lilla prinsen/prinsessan mår bra och är helt fin :)


Åh längtar tills vi ska ta reda på könet! Verkar bli på Sibyllekliniken som jag blivit rekomenderad att vi ska gå till.. Då var det tidigast vecka 24+0 inte en dag för tidigt. och de tog även bara cirka 350kr för det. så på måndag ska jag ringa och boka tid. och med tanke på att jag nu blivit bakflyttad (?) 6 dagar så att det är 6/3 istället för 11/3 så är de ju bara cirka 5 veckor tills dess :) ååhå längtar!!! :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0