Åh härliga söndag?

Hej ni fina :)

Igår blev en jättemysig dag. Först i forum o busade runt med nea och fia, sen hem till fia o åt middag vi alla aom ja skrev igår, efter de spelade killarna ps3 o vi tjejer hade tjejsnack o spelade kort o jag drack lite julmust medans syster o kusinen drack vin.


Vet ni? D hade världens största chokladfontän i forum igår. Man fick en marshmallow (stavning?) på en tandpetare så fick man dra den i fontänen tills den var helt chokladig hehe. Jag tycker dock inte om marshmallow så nea fick min och så hjälptr ja henne göra åt sig själv en gång :)

Nu måste min mobil ladda lite, vi hörs sen :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0