abstinens...

är så van att kunna skriva när jag känner för de, om jag vill berätta något, rensa tankarna, dela med mig med tips och idéer till er.. men blir så svårt när man bara har en dator i hushållet just nu, och när det då är dagar man inte gör så mycket som en söndag som denna, ja då kollar man ju gärna på film med sin kärlek ( plus vovven nu då ) och bara myser.. känns så dumt då att mitt i allt säga " nej men jag vill gärna skriva lite nu ". så jag passar på istället när älsklingen går ut för att röka..


Ville bara skriva hej i princip.. men vi hörs imorgon! Kul med flera läsare såg jag också förresten! Puss och kram! välkomna ni också ;P

image description
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0