18+5!

Eftersom att jag tidigare tydligen räknade lite fel, så stämmer inte exakta veckorna på de två andra gravidbilderna.. men efter RUL, så utgår jag från det hon skrev på pappret, och i torsdags var jag då enligt henne i vecka 18+1 , så alltså borde de ju nu då vara 18+5 hehe..

Well well.. här är denna gångens magbild, glömde ju igår! Man börjar se mer och mer skillnad, speciellt jag uppifrån, så ser den helt gravid formad ut eller vad man ska säga hehe ! :)

Det har hänt en del ändå o man ser ju skillnad efter varje vecka i princip, menar innan jag var gravid, så hade jag precis gått ner en hel del i vikt, så att var ju typ platt när jag tog sidobilder, men inte längre hehe :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0