Yves Rocher!

Här är sakerna från Yves Rocher, sen lägger jag upp ett inlägg precis efter med Sakerna från Nelly som kom idag också!

Detta beställde jag:

Ljuslyktorna, stärkande baslack, topplack och en fransk manikyr penna.

och en julstrumpa som jag och baby kan lägga varandras paket i :)


Detta fick jag med gratis!!! :

Fint trippelhalsband, tuben är en dag-gele-ansiktskräm samt en stor burk värde 400:- med nattkräm! :)
lite bättre bild på halsbandet:

dock mycket snyggare o glansigare in real :)


Detta är så kul när man handlar från Yves Rocher för man får alltid så mycket extra till liksom!
Beställde även en till sak men de kan jag inte visa upp här då det är en julklapp :)
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0