vet ni vad jag precis har gjort?

Det ringde precis sån där telefonförsäljare till mig, och denna gången så snappade jag faktiskt!

Saken är den, det är bingolotto och jag får 3 bingolotter för 100kr och sen är det bara ringa upp och avsluta prenumerationen. Dom har sånt erbjudande nu för att dom firar typ 20 års jubileum eller vad det var.

dessutom så för varje lott (50kr/st) så går 13 kronor till bröstcancerfonden!

Det är faktiskt kul att spela bingolotto och det var massor med år sen, så tänkte varför då inte få lotter för de 3 kommande söndagarna för bara 100kr och desutom hjälpa bröstcancerfonden? perfekt ju!

 


strax kommer gravidinläggen upp, ni har väl inte missat att jag går in i en ny graviditetsvecka idag? ;)

 

 

 

 

 

 

 

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Anonym

sen är det ju 6 veckors uppsägningstid också, tänk på det..

2011-11-10 @ 11:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0