Vecka 24! (23+0)


Som ni ser så växer magen på fint som den ska! och nu ser jag inte ens mina tår när jag kollar ner! haha! på dessa bilder ser inte magen lika rund ut, men tror de har med att göra att lillen just nu kör fotbollsmatch eller någe i magen haha!
här är även en bild uppifrån:

som ni ser är formen helt annorlunda jämnemot bilderna ovan, ändå skiljde de bara sisådär 5 minuter haha! men de är ju pga sparkarna dåra :)

 

Om exakt en vecka ska vi till Sibyllekliniken och titta vilket kön det är på vår lilla skatt! åh så vi längtar efter att få se dig igen vår lilla älskling!

 

Vet ni en till kul sak? både min kusin, mamma och mina systrar har försökt väcka bebis när man träffats o de vill känna spark, men de blir ingen reaktion. MEN så fort baby kommer och pratar och klappar på magen, så jädrar blir de fullt ös verkligen! de kraftigaste sparkarna kommer just när han håller på :) Han behöver inte ens buffa på magen, bara prata och klappa så kommer de :) aw bra att vår lilla skatt redan älskar sin far så mycket :)

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Kattises :)

Anmäl dig till Dagens blogg hos mig och ta del av mina läsare! :)

2011-11-09 @ 11:45:59
URL: http://mylifeaskattises.blogg.se/
Postat av: Sophia

Jädrans kusinbarn som inte vill sparka när favorit Fia vill känna. Men vänta du bara det kommer. :) jätte fina bilder förresten. Puss

2011-11-09 @ 15:26:04
URL: http://fiaochnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0