Värk :/

Hej på er. Satt med baby i soffan o tittade lite på nätet o så böjde ja mig framåt o fick då extrem värk långt ner i magen. Det var tydligen vanligt bara de att jag har haft i princip ingen smärta eller någe under min graviditet so far, förutom brösten dåra hehe. Så jag satte mig hukad mot sängkanten så masserade älskling min rygg lite o då släppte det lite o nu har ja precia lagt mig i ett varmt bad med tända ljus och en kopp te :)

Bada är så skönt o speciellt nu under graviditeten för då blir man liksom viktlös o avslappnad på ett annat sett :)
Såhär mysigt har jag det just nu :)

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Malin M

Åååå, det är så mysigt och spännande att läsa gravidbloggar, lite avis blir man.

2011-11-08 @ 21:34:46
URL: http://gotlandsdarling.blogg.se/
Postat av: Celina

Välkommen in i klubben! Har ont väldigt ofta på samma ställe. Dagligen och man får fan inte röra där för då avlider jag!

2011-11-09 @ 07:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0