Vad är bloglovin??

Hej på er! Har ätit nu o maten var så
HIMLA GOD!! Bild kommer upp sen när ja går in på dator :)

Jag har ju fått en del kommentarer nu på senaste som ni ser ( några inlägg ner osv ) dock får ja hälften till min mail o de som kommer till mailen dyker inte upp i bloggen , bara om ja öppnar dom via mailen? Hmm.. Aja. På kommentarerna som jag ser i mailen får jag flera frågningar om man kan följa mig via Bloglovin och vissa frågar om vi ska följa varann via bloglovin.. Så min fråga är, VAD ÄR BLOGLOVIN?? någon som kan svara på det? När
Ja vart inne på datorn så har jag glömt kolla de. Men skulle va bra om någon kunde berätta de?

Puss o kram!:)

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: BloggMamman

Gå in på bloglovin.com så ser du- man kan lägga till en blogg så får men en blänkare när den sedan uppdateras, så man inte missar ngt inlägg :D

Kram

BloggMamman- en humorblogg om BloggMammor o Mammaliv

2011-11-12 @ 21:21:27
URL: http://bloggmamman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0