Titta vad jag precis beställt!



Och dett känns riktigt bra ska jag säga er !
Med tanke på hur jag kämpar fram o tillbaka med rökningen och nu går de ju riktigt bra dessutom, enda problemet är ju de att jag ändå smakar av folk ibland och det är den vanan jag måste sluta med också!

Jag har inte rökt en hel cigg på.. några veckor? men ändå så smakar jag ibland och jag vill verkligen bli rökfri och jag vill inte få cancer och allt sånt.. varför ska man liksom betala för att leva ett kortare liv? Hur jävla dumt som helst!

Så då tänkte jag, blir jag sugen eller så.. ja då har jag denna oddwolf cigg! Den här på bilden som jag nu beställt, den är återladdningsbar och ser ut som en vanlig cigg i princip. och man fick med 4st smakpatroner, finns hur många smaker som helst att välja på men tror att dessa bara var vanlig " cigarettsmak "

Det bästa är ju att den är helt ofarlig så behöver inte vara rädd för att jag utsätter mitt barn för någonting alls, och man kan dessutom röka den överallt då den enda rök som kommer från den, är vattenånga!

Haha man kan nästan tro att oddwolf har sponsrat mig på detta inlägg men det har ingen gjort, men vill bara dela med mig! :)
För varenda unge

Kommentarer
Postat av: LAJSEIY

vad kostade dom? :)



inget farligt bara energikrävande, panikångest! :(

2011-11-30 @ 19:13:26
URL: http://lajseiiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0