Titta nu har jag fått en kalender!

När älskling och jag var och handlade så köpte han en kalender till mig! Så nu har jag en Haribo kalender! Jag typ skuttade ut ur affären som en liten flicka hahah :)



Sen så när vi va inne på Jysk och andra butiker så berättar jag vad jag funderat på i julklapp till kusin dottern Nea, och då säger Baby att han också gärna vill vara med och köpa nåt till Nea. Så vi har kommit på jätte bra sak som Nea ska få som hon kommer bli jätteglad över ! dock kan jag inte skriva de här, för kusin (fiaochnea.blogg.se) får inte heller veta vad det blir för paket ;)
För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Anonym

den färgen du har nu + blonda slöshårsslingor.

men Håret går på 1000kr också men de kan man ta på avbetalning :)

2011-11-23 @ 18:26:09
URL: http://lajseiiy.blogg.se/
Postat av: Sophia

Vart köper man den där kalendern?

2011-11-24 @ 12:36:01
URL: http://fiaochnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0