Tack för länkning!

Tittar på en jättespännande film med älskling, The thing heter den. Blev bara tvungen att skriva ett snabbt inlägg då jag såg att jag hade blivit länkad av en annan bloggare va roligt tack så jättemycket!:) skriver via mobilen så kan länka den bloggaren senare :) kom en många nya läsare också va roligt!:) nu ska ja koncentrera mig på den spännande filmen. Imorgon på bloggen blir de:

• fixa designen lite julig.
• fixa min header.
• lägga upp magbilden som jag aldrig gjorde idag!
• titta igenom kommentarerna. Skriv gärna era bloggar så kan jag skicka in er också :)

Ska se om ja kan få hjäkp av någon med första o andra punkten... Någon frivillig? ;)

Puss så länge!

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej!



Eftersom att du är med i min julkalender skickar jag denna kommentar. Jag har funderat på en annan grej, om det är okej att jag får lotta ut dagen då du kommer synas i min blogg? För att göra det lite roligare & mer spännande.

Är det okej om du får ett slumpvist valt datum istället för den dagen du redan är utsatt på? :)

2011-11-30 @ 22:48:09
URL: http://rosaacykel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0