Såhär sminkar jag mig till vardags!

Tänkte visa lite snabbt hur jag sminkar mig till vardags!


För använder jag niveas creme i hela ansiktet, sen tar jag den till vänster under och runt ögonen.

2. Jag tar Nivea mousse i färgen sand, i hela ansiktet, antingen med händerna eller med borsten. Har jag mycket finnar så använder jag Lumenes cover, som är i tre olika färger.

3. Puder från yves rocher :)

Efter det fyller jag i ögonbrynen, tar på mascara, använder rougen på bilden som ögonskugga och tar den vita eyelinern i ögat och upp på halva ögongloben så att ögat blir mer inramat!
ibland använder jag även svart blöt eyeliner på andra halvan av ögat och under ögonen på undre fransraden :)

färdig! :)

Nu ska jag gå till bussen, vi hörs om ett tag! :)
Puss
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0