Riktigt god morgon!

Sådär! Godmorgon på er! Jag skulle ha hunnit med tunnelbanan innan men när ja va vid stationen så kom jag på att jag inte hade mitt H&M klubbkort med mig o kil om man inte får komma in utan den liksom :p så gick snabbt tillbaka o hann med nu tunnelbanan efter. Dock lite öm i sidan av magen men de är så lillstumpan i magen visar att jag ansträngt mig för mycket och eller gått för snabbt. Har lärt mig de nu efter de senaste veckorna. Får be syster att vi går sakta dit så är de ingen fara :)

Nu börjar jag bli hungrig, är inte van att gå hemifrån utan frukost i magen. Tur att man får frukost där, hoppas de blir nåt smarrigt. Nu ska jag ringa upp min syster. Vi hörs sen :) puss o kram!

Btw! Någon mer som stör sig på att vara ute såhär dags? Jag blir alltid så förvirrad då det ser ut som kväll ute. Haha :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0