Påväg

Sitter på tunnelbanan nu påväg hem, va ju på möte ang lägenhet. Fortfarande dött på lägenhetsfronten tyvärr men vi kom på en lösning som kanske kan skynda på det hela så de hoppas man på nu!

Fia frågade var kalendern jag la upp igår, var man kunde köpa den. Och jag kommer helt ärligt inte ihåg. Det var i nacka forum, i den nya delen, antingen något av de två våningsplanen som även hm och new yorker ligger på. Har för mig att de är våningen under BIkBok. I en inrednings butik som var rätt liten. Dålig beskrivning ja vet men glömde helt bort att skriva upp vad den hette så ska försöka kolla de på datorn sen :)

Nu ska jag gå av! Kramkram

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0