Obligatoriskt bad

Hej på er! Har precis lagt mig i ett skönt
Bad, passade på när pojkvännen ändå somnat på soffan, söt han är :)

Ska läsa en liten "bok" jag fick av barnmorskan i torsdags o äta mandariner som jag skalat i ordning. Sen blir de nog att mobilnörda sig lite hihi :)

Förresten ja såg att de blev konstiga kopior på bilderna i förra inlägget? Jag h a t a r när det blir så! Men ska försöka fixa det på datorn i morgon :)

Puss o kram hoppas ni har/får
En lika mysig advent som jag har haft o har :)

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: L

Hej :) ville du ha clipsen eller göra keratinvax? :)

Ska fixa inlägget om blondering imorrn

2011-11-27 @ 22:43:20
URL: http://lajseiiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0