Morrn morrn!

Hej på er! Idag blir det dåligt uppdatering, det vet jag redan nu så att jag säger det på en gång!

Nu har vi precis vaknat och håller på att städa lite, babys förra "fosterpappa" eller vad man säger ska komma förbi för att det var så lääännge sen dom sågs. Ska bli trevligt att träffa honom har hört så mycket fint om honom av Roy.


Klockan 13 hämtar mamma mig för att jag vann ju biljetter för två veckor sen till en show i dieselverkstan sickla som hette typ " In the realm of dreams" och de var som typ teater/cirkus i ett :) Så ska ju ta med lillasyster på de, som en överraskning :)


så det blir gles uppdatering!
Nej nu ska jag ta hand om disken sen blir de frukost! :)

Puss på er
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0