Länge jag sov idag!

Hej på er! herregud va länge jag sov idag, vaknade 12! har inte sovit såhär länge sen.. innan jag blev gravid typ? haha.
( med undantaget för 3 kissningar inatt plus att min kära bror ringde mig vid 3 tiden då han va på fyllen ute i stan med sina vänner, haha )

Pojkvännen sover fortfarande t o m. tror ingen av oss sovit såhär länge på ett bra tag! men skönt var det.

Just nu håller jag på att baka scones på mitt egna lilla vis. vi hade inge bröd hemma typ för att pojkvännen o hans polare käkade upp de igår, sånt som händer när de kryllar av grabbar!

Men eftersom att vi inte hade varken bakpulver eller mjölk, så fick de istället bli vaniljsocker och vatten. men de är faktiskt gott har gjort de förut! då är de supergott med jordgubbsylt på :)
blir som pannkakor nästan fast MYCKET mättande hehe.
nej nu ska jag ta ut dom ur ugnen! Puss o kram på er
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0