Lägenhetssök och förlossningar

Hej på er, sen efter frukosten och ett avsnitt vänner så har jag suttit bänkad framför datorn o sökt lägenheter ( sov ska/skulle hjälpa oss men just nu står de helt stilla då puckot som har hand om alla lägenheter väljer att ta semester mitt i allt? ) som tur va ska ja på möte idag om större lägenhet. Nu är de ju mindre än 15 veckor kvar tills vår tös kommer och vi vill gärna ha en större lägenhet tills dess. Så ja hoppas mötet idag går åt de håll man hoppas!


Hat även suttit o läst massa förlossningsberättelser, kan inte sluta förvånas över hur extremt olika det är för alla. Visst de är lite skrämmande, men o andra sidan så när de skriver om första stunden i barnets liv osv så blir man istället tårögd!


Nej nu måste ja börja göra mig i ordning. Ska vara hos Barnmorskan 11:15. Dock skönt att de är här i högdalen o bara tar 5 minuter att gå :)
Men ja ska dit själv för första gången!
Älskling var hemma från jobbet igår pga ryggsmärta så då är de bättre att han går till jobbet idag. Vi får ändå en ny tid om max en månad o jag tänkte spela in hjärtljudet åt honom så han inte missar vår tös :)


Nåväl dax att börja fixa sig! Strosar runt i pyjamas byxor o den största tröjan jag äger, för en vecka sen dolde den fortfarande magen men inte längre haha! Så nu har ja inga kläder som får magen att "försvinna". But it's okay, jag älskar min fina mage!!:)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0