Julkalendrar?

Nu börjar det ju dra ihop sig mot jul! julklappsköret är jag rätt lugn och bekväm med då jag nästan vet exakt vad jag ska köpa till alla, men nu kom jag och tänka på den mer ego-biten. Jag brukar nämligen ha kalender! Förra året fick jag av pojkvännen ni vet den där stora Åhlens kalendern full med smink och tillbehör osv?Så här såg den ut förra året:
Men i år tänkte jag ta en vanlig chokladkalender... tills jag upptäckte att HARIBO (godiset) har en egen kalender hihi lite roligare då ja inte gillar chokladen i julkalendrar!

Jag vet, jag är konstig. men ofta i chokladkalendrar så tycker jag att smaken är lite.. tidningsaktig? Nej jag vet inte, men brukar inte alls gilla smaken av den chokladen som är i kalendrar.. Men jag vill ju ändå ha en kalender så.. då borde ju Haribo kalendern bli perfekt!

dessutom när jag ser de där Hello kitty- chokladkalendrarna i butikerna ( dom har sålt de på matdax i ca en månad för bara 10:-) så tänker jag hela tiden på mitt kusin barn nea! hehe, den gullungen älskar hello kitty, så jämnt så fort jag ser något med hello kitty så tänker jag på henne!
( här är en bild men jag har dock inte sett just DENNA varianten på hellokitty kalendrarna, men det var den jag hittade på nätet hehe! )

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0