I've got the pills

Idag har jag äntligen fått mina pengar! Känns underbart.
Idag så har ja kollat lite på rosabandetgalan men sen var de nåt fel med ljudet på hemsidan så gick inte så bra? Så blev repris på senaste efterlyst, och lunch till de och nu har ja precis vart o handlat mat o så även en tripp förbi apoteket för att köpa tabletterna (bilden nedan). Mötte upp pojkvännen så han kunde bära, hihi han är riktigt mån om att ja inte ska bära tungt osv :)

Erkänn att rubriken kan vara rätt vilseledande?
Nej såhär är de, tabletterna till höger är tuggtabletter mot sura uppstötningar och halsbränna som jag har börjat känna av rätt mycket på kvällarna på senaste tiden, och så de till vänster rekomenderade barnmorskan för att man ska få i sig all de järn som barnet behöver. Visst jag hade bra värden så barnmorskan sa att de räcker med en om dagen just bara för att slippa få dåligt järnvärde senare, så de är mest i förebyggande syfte :)

Nu tänkte ja äta lite oliver till mellis, dricka loka o mobilnörda mig lite grann. Blir att läsa bloggar, spela wordfeud samt spela mitt beroende spel fashion! :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0