HJÄLP!

Sitter och är lite orolig just nu. Min pojkvän har sen vi träffades i princip alltid rakat håret ni vet på allra allra kortaste. men nu har han inte gjort det på någon månad o låtit de växa ut. och han passar så GRYMT BRA i de!

och nu kom han ut o sa : Jag har tröttnat ska raka av lite de är lite för mycket.

Så nu sitter jag med spänning o hoppas på att han för guds skull inte rakar helt o jättejättejättekort! Älskar hans hår, är så mysigt ni vet o sitta o pilla med de o dra händerna igenom osv.

haha wellwell. nu ska jag locka mitt hår ( blir nog min nya sak, tyckte de va så fint!!) och så göra mig i ordning.
För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella - Mops, chihuahua och bebis i magen ♥

Säg att det är dumt när det är så kallt ute ;) hihi. Hår är ju så mysigt att pilla i. Kram!

2011-11-20 @ 17:28:07
URL: http://elingabriella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0