hemma igen :)

nu är jag hemma igen från klassmiddagen eller vad man kallar det för.
Det var mysigt faktiskt, väldigt mycket prat bara så är helt slut i huvet haha! Det blev tacos till middag och kladdkaka till efterrätt så nu är man verkligen mätt och belåten!
skönt att mamma också skulle dit så då fick man ju skjuss till och från lillasysters skola, hon går ju i nacka för att hon mestadels bor hos sin pappa. men de var trevligt. nu ska jag mysa ner mig i soffan med min älskling och hoppas tiden går fort till imorgon! längtar tills ultraljudet!
Ha en fin kväll allihopa så hörs vi imorgon ! :)

Puss o kram på er!

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0