helsnagg och ångest!

Hej på er! det här har jag roat mig med :

Det roliga är att det är bara början!
Det där är här i garderoben hos pojkvännen, massa saker jag aldrig använder och som jag inte kommer använda efter graviditeten heller, så jag ska skänka dom! Står stora tunnor här ute som skänks till barn osv. så varför då inte göra något bra för andra på en gång!
Men ni ska se hemma hos mig.. ojojoj 40 gånger så mycket kläder som vad jag har hos pojkvännen. men jag ska ta tag i det i veckan.. imorgon blir bra ! hoppas jag känner lika pepp för det imorgon då haha!


Pojkvännen gjorde helsnagg ändå men nu har han ångrat sig! dels för att de blir extra kallt, jag kan inte pilla med mina långa naglar i hans hår och att mössan inte sitter lika skönt nu när det är så kort haha! Gulle han är. Men jag måste medge att han var fan fett mycket snyggare i de än va jag mindes. Dock älskar jag ju hans hår också... tur att han passar i allt ;)

Nu har vi precis ätit middag, blev makaroner och köttfärssås al á Rebecka. ASGOTT! :)
nu blir de mandariner som är min nya craving igen ( har kommit tillbaka till det igen hehe ) och simpsons! :)

Sorry att de inte blev så mycket uppdate idag, men har som sagt vart mycket hemmaplock osv så :)
För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Chayenne - Mamma till Freja

Vinnaren av dagens blogg är utsedd! Kika in om det blev du! :)



http://sense.webblogg.se/2011/november/vinnaren-av-dagens-blogg-1.html



Ha en bra fortsätt kväll! ;)

2011-11-20 @ 19:57:33
URL: http://sense.webblogg.se/
Postat av: Chayenne - Mamma till Freja

sv: va roligt att du är med!

Tack detsamma <3

2011-11-20 @ 20:13:22
URL: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0