Hej på er!

Kul med så många kommentarer!

Jag mår jättebra, hur mår ni själva?

Sitter här och dunkar musik, har precis vart ute och gått o hemma och hämtat min post osv :)
Nu dunkar jag som sagt musik och sminkar mig, funderar på om man ska locka håret lite idag? alltid kul med förändring.

Här är en bild från sommaren 2010 när jag hade lockigt hår och sen lite uppsatt.. tänkte att man skulle göra något sånt kanske??
haha ursäkta den " vackra grimasen " jag gör ;) saknar mitt blonda hår faktiskt.... :(

ser både vindögd och sneögd ut och osv. vet inte hur jag lyckades haha! men om ni fokuserar på hhåret, hur fina var inte dessa lockar? :)

Här är även i svart hår från i vintras, med större lockar!

nånting blir det :)

PS är inte aikare, det är pojkvännens tröja, den är så stor och mysig :)


För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0