Hej på er!

Sitter på tunnelbanan nu påväg till rådhuset. Ska till ett företag på en undersökning om Liberos hemsida. Det är något som tar cirka 1 1/2 timme o man får 300:- i presentkort för att man är med. Fett värt tycker jag!
Dock va tuben sen så jag hoppas att jag kommer i tid i allafall!

Igår såg jag för första gången ordentligt något otroligt häftigt! Har ju den senaste veckan/veckorna börjat känna rejäla sparkar utanpå magen också så att älsklingen också kan känna men ingenting slog gårdagen!

Halv låg i soffan o så känner jag sparkarna, då som vanligt brukar ja lyfta tröjan o klappa o mysa med magen eller vad man ska säga, och då när ja släpper så ser jag hur lilla skatten börjar röra sig vilt! Hela magen hoppade o rörde sig o man såg att sparkarna ibland var vid naveln o så
Längre ner o så upp och så höll de på så i kanske en halvtimme. Ja kunde inte slita mig från magen o bara satt o tittade o log. Måste ha vart något av de häftigaste jag sett! ( när de gäller graviditeten då alltså hehe )

Nu bara längtar jag till ikväll o hoppas på att få se samma stora sak igen så att jag kan visa pojkvännen. Helt underbart verkligen!

Nu ska jag lyssna på musik så vi hörs senare ville bara dela med mig eftersom jag själv blev helt till mig haha!

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0