hämta ut paket!

åh fick precis sms-avi om att mitt paket från älskade Yves Rocher har kommit och att jag kan hämta ut det eftet 17 :)

åh jag vill hämta det på en gång!

Roliga är att jag beställde kanske 4 saker sen skulle ja få massa gratissaker för att jag var en trogen kund och för jag fyllt år och massa saker så det ska bli kul att se. Därför ja älskar att handla därifrån också. man får alltid mycket för pengarna! :)

Nu ska ja lägga mig brevid baby som kom hem för ett tag sen o slocknat i sängen nu. ska ligga o kramas en stund sen blir de långprommis som blir lagom att hämta ut mitt paket på hemvägen igen! :)

Puss o kram!
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0