Godmorgon jobba!

Hej på er! Sitter o kollar på The simpsons o äter min frukost o ska sminka mig snart. Idag blir det jobba. Fast inte på mitt jobb! Haha. Min tjejkompis jobbar på ett jättemysigt Café i henriksdal o hennes chef frågade mig om ja kunde hjälpa till i kassan idag. Ska bli jättekul! Träffar inte denna tjejkompis så ofta o vi två är
Själva där idag o också längesen jag hade ett kassajobb, de e riktigt kul faktiskt! Älskar att stå i kassan haha!
Nåväl nu måste jag sätta fart, ska åka tjugo över 8 :)
Lägger upp här i bloggen, listan också innan jag går, har skjutit på den så länge :(

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0