Glömhuve? -eee ja!

Glömhuvve, det brukade min lillasyster säga när hon va mindre, när hon glömde något hehe!

Mamma ringe mig för några minuter sen och sa " blir det bra om jag hämtar dig halv sex? är ju lite trafik osv så då hinner vi, fanny blev jätteglad att du också kommer " jag blir helt chockad o undrar vad hon pratar om. då påminner mamma mig om att fannys klass har sån där " familjemiddag" idag så jag och mamma ska till lillasyster skola, äta mat osv där.
JAG HADE HELT GLÖMT! tur att mamma ringde och påminde mig haha! så idag när jag för engång skull gått helt osminkad hela dagen och bara i trashkläder eller vad man ska säga, så är de nu dags att sminka sig och iaf se lite normal ut haha.

Det roliga är att imorse när jag vaknade så tänkte ja att de kändes som jag glömt något, men jag kom inte på det. och nu fick jag då svaret! så vi hörs senare ! :) puss o kram !
För varenda unge

Kommentarer
Postat av: HANNA

hoppas du får en bra kväll! :D

2011-11-15 @ 17:17:26
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0