Fiska efter fler läsare!

herregud vad man märker när folk fiskar efter fler läsare. som de här tillexempel:

Visst den undre kommentaren kan ju va kul. men den övre. om ni inte ser vad de står så står det " Hej sötnos! Skulle du vilja gå ner i vikt snabbt? Jag har gått ner 3½kg på 1 vecka, kika in! "

alltså common! Jag är gravid då bantar man ju förfan inte :P Där märker man att personen skickar de där till alla bloggar de kikar in på för att fiska flera läsare.. blir så opersonligt då. alltså visst som den undre ba: " va tycker du om de här o de här" men den övre komentaren var verkligen för mycket, då vill man ju inte ens kika in typ hehe. förstår ni hur jag menar?
För varenda unge

Kommentarer
Postat av: LAJSEIY

hej :) haha ja kul!

jag färgar om jag har färgerna hemma :) för färgning tar jag 300kr extra.

vad tänkte du?

2011-11-23 @ 10:04:03
URL: http://lajseiiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0