Fel på statistiken?

Hej på er! Inte så mycket uppdate idag, men såna dagar har man ibland! :)

Något stämmer inte med min statistik på blogg.se idag för mig, någon mer som har problem?

Står att jag har 1 unik besökare idag, men ändå så är de 95 sidvisningar och jag har fått minst 2-5 kommentarer idag på olika inlägg av olika personer idag.. så nåt stämmer ju inte. jag vet att jag själv med min IP-adress har ju kollat in min sida efter varje inlägg idag för att se om de kommit upp, alltså är bara JAG 1 unik och dessutom har jag skrivit 4 eller 5 inlägg också. men ja.. kanske ordnar upp sig i morgon.

Pojkvännen skulle glida över till grannen en stund ( eller ja någon port bort ) och umgås med han lite, så då passar jag på att se klart sista säsongen av SATC :D

Btw, pojkvännen tyckte ja va jäääättesöt när han kom hem och fick massa pussar :) hihi
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0