Dubbelmoral? -japp!

Sitter på tunnelbanan o har börjat min 45 minuters resa till nackas skogar höhö ^^

Sitter o äter på en mandarin då jag kom på mig själv o vad jag HATAR när andra gör på tunnelbanan/bussar.
Det här stör jag mig på när folk då gör på dessa platser:
• Äter mandarin/apelsin/nötter pga lukten!
• Äter saker som låter mycket eller smaskar!
• Pratar väldigt högt i telefon o speciellt om de är på något språk som då även låter riktigt irriterande!
• stör mig även på folk som bara luktar allmänt illa!

Saken är den, jag tycker de är helt
OK om jag själv käkar nåt eller de jag är med, prata högt i telefon gör ja dock inte, men tänk då vad andra tänker om mig istället? Alltså visst de är inte ofta ja äter nåt på bussar/tunnelbanor men liksom ändå jag hatar när andra gör de men ändå gör jag de själv någon gång ibland. Då kan man börja snacka om dubbelmoral.

Detta var iof my first time som ja käka mandarin ute men ändå.

Nu ska jag spela lite wordfeud :)
Puss o kram

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0