Dag 16 - Min första kyss

Dag 16 - Min första kyss

Min första kyss.. ja det var redan på dagis. jag var en riktig "killtjusare" på dagis. hade en "pojkvän" då som hetter Filip, vi brukade sitta o pussas bakom träden när vi va var ute och lekte på dagis. sen var det en pojke till som jag brukade pussas med i smyg från Filip, den pojken hette Pelle.

Men jag och filip visste alla fröknarna om också, de skulle t o m göra ett "bröllop" för oss på dagis. men just när allt var klart och alla väntade på att jag skulle gå som längst vägen till altaret, så frågade jag min tjejkompis Emma om hon istället ville gifta sig me filip för jag hade ångrat mig. hahah han blev så ledsen när Emma kom gående där i den lilla gulliga prinsess/bröllopsklänningen istället för jag. själv satt jag nöjd på bänken med alla andra barn och tittade på när de "gifte sig"

well well.. som sagt vilken player jag var då! hahah men de är ett roligt minne iaf :)


jag liten skitunge i mammas knä :)
För varenda unge

Kommentarer
Postat av: therese

haha vad gulligt!

2011-11-14 @ 11:06:19
URL: http://tinythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0