Dag 13 - Den här veckan

Dag 13 - Den här veckan

Hmm ja, detta blir nog lätta att skriva om.

Denna veckan har jag ingenting planerat i princip! kan dra hela veckan för er:
Måndag: Barnmorskan, umgås med lillasyster + gå och se djuren!

Tisdag: Tvätta om de finns någon tid eftersom nån idiot tog ju vår tid, och ta en lång promenad.
Onsdag: Långpromenad, Ska antagligen på middag hos pappsen eller på restaurang, för att fira min födelsedag som var förra veckan. + gravid uppdate i bloggen ( går ju in i ny vecka )
Torsdag: Inte den blekaste
Fredag: NÅNTING KUL! för då kommer mina pengar! visst fick hälften igår som var lönen men vad räckte det till? Jo RÄKNINGARNA och lite frukost som behövdes, nu finns inget kvar -.-
Lördag: Nånting kul
Söndag: tvätt o städdag?

Har ju inte ens busskort förens jag får mina pengar på fredag. så ja hoppas denna vecka går fort, blir väl antagligen ( förhoppningsvis ) en fika med mammsen och lillasyster någon dag i veckan också, och så ska jag börja gå långpromenad lite oftare. speciellt nu när jag inte jobbar så mycket. alla värden och allting är bra enligt BM, och det som är skönt, som även min kusin påpekade, är att jag ju inte gått upp i vikt någonstans förutom just magen som växer dåda. hoppas de blir så resten av graviditeten också. att de bara blir magen och brösten som växer och ingenting annat. därför vill jag vara på den säkra sidan att röra mig lite mer extra liksom.

åh saknar att jobba och saknar alla gullungarna!




För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0