Cozy!

Då skönt att ligga i badet o bara vara.. Kändes på en gång bättre i ryggen också, underbart!

Medans jag väntade på teet så passade jag på att betala mina räkningar eftersom mina pengar kom i eftermiddags! Först asglad med massa pengar på kontot, betalade räkningar o la undan pengar till mat så ba poff några tusenlappar fattigare. Tänk va skönt om man slapp räkningar! U.n.d.e.r.b.a.r.t de skulle vara!!! :)

Nu blir de mobilnörda o njuta av mitt te och min älskade gullunges sparkar där inne! Tror hon kommer älska att bada lika mycket som sin mor med tanke på att de blir alltid extra mycket liv o sparkar när jag badar. Så hon verkar älska när sin mamma badar och sjunger!:)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0