Besöksrekord!

Hej på er!
Var så hungrig förut, så blev frukost på en gång.
igår så hade jag ingen idé när jag skulle blogga, kändes bara fel typ. alltså ja gick in på bloggen flera gånger men så kom ja inte på nånting att skriva, ändå fick jag bloggabstinens typ hehe!

i förrgår (2/11) hade jag besöksrekord! hur coolt som helst!


Har ju som sagt fått mina pengar, och egenltigen tänkte jag vänta tills på måndag för att handla mammajeans osv för då ska jag ändå träffa storasyster och jojjo i forum för att äta lunch o kanske shoppa lite, men jag vill ha dom nu! är så trött på mina "klippta i midjan leggins" och mjukisbyxor. jag vill ha jeans och en fin tröja och visa upp min fina mage i fina kläder!
Visst jag älskar mjukisbyxor när man är hemma och inte gör så mycket, men jag älskar ännu mer att se fixad och fin ut. Allt känns så himla bra då!
Ska kolla med mammsen om hon kanske har tid att åka med mig och köpa byxor :)

Tänkte göra nästa på liistan, men det får bli senare när jag har klätt på mig, för den var "Dag 14 - Vad hade jag på mig idag?"



Hörs senare! Puss och kram!
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0