21-11-11

Godmorgon godmorgon!

Vaknade med den lyckligaste pojkvännen! Han snoozade ett tag men när han gick upp var han hur pigg och glad som helst. Så skönt med en pojkvän som har bra morgonhumör då jag själv i princip alltid har bra morgon humör!

Har precis varit och handlat lite. ( Ja vet det är som en standard nu att handla på morgonen ) men det är så skönt för det är alltid så jääkla mycket folk inne i matbutiken annars. men nu vid 7 när dom öppnar så är det max 10 pers där inne, så himla skönt att handla då. Annars brukar den vara knökfull o då blir man bara så jäkla stressad när man handlar!

Nåväl, nu ska ja äta fralla och dricka mjölk o sen slänga i mig två celmentiner såklart (!!!) och titta på Simpsons.. sen blir det att göra mig i ordning. Ska möta fina Johanna i Forum halv elva :)

Men innan jag drar så blir det iaf en till från listan! :)


Puss o kram!
För varenda unge

Kommentarer
Postat av: LAJSEIY

2011-11-21 @ 09:34:32
URL: http://lajseiiy.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska fixa under dan :)

2011-11-21 @ 09:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0