Smart deal eller onödigt?

Jag och Tindra har precis följt Fanny till tunnelbanan och nu sitter jag på balkongen och Tindra busar med sin pappa .
 
Gick förbi in på en typ secondhand/loppis-butik vad man nu ska kalla det. det är en secondhandbutik. Men dom har att man lämnar in så många saker man vill så betalar man 250:- för att ha det där i en vecka, och så är de lappar på allt så att om alla ens varor säljs för de pris man har satt på dom, så får man de pengarna i handen sen. och om de efter en vecka fortfarande är kvar så kan då butiken välja att köpa sakerna av dig helt för att få ha kvar dom där ifall de tror att de så småningom kommer att säljas. Jag sitter och funderar på om det är en smart deal eller inte. jag menar tänk va skönt att slippa hålla på med blocket och tradera osv.Har massa bebiskläder, ett babygym och en platt-tv som bara står så min tanke är ifall de är värt de att lämna in det där. jag berättade för ägaren vad jag hade för saker och han sa att de var lättsålda.
Hmm.. ska fundera lite på det där, men lutar åt att jag gör de! :)
 
Nu tänkte jag ta en dusch sen mysa med min fina dottra och sen kanske gå ut till parken och gunga, eller kanske åka rutschkana för första gången? :) 
 
Vad gör ni en sån fin dag som denna?
 
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0