Sitter på balkongen

Hej på er! 
Sitter på balkongen och är lite stygg. 
 
Gick ju och mötte syster förut och sen så handlade vi de som behövdes till att göra tacos och köpte även grönsaker så vi kan dippa de sen också. 
 
jag och syster lagade mat medans tindra sov. Tindra åt smakade lite på våran mat ( gurka och andra grönsaker ) och sen så kladdade hon ner hela sig när hon fick äta sin mat själv, så fin hoon blev :) så efter maten blev de ett skönt bad för lilla fröken som sprattlade nöjt. Hon fick även en kallsup när hon badade. Det var första gången de hände och på bvc har de sagt att händer något otäckt så ska man ju själv hålla sig lugn så att inte barnet blir rädd i fortsättningen. så jag sa oj va gott med vatten och små skrattade sen sa jag kom nu sitter vi upp så satt hon upp och plaskade. Tindra började inte gråta eller nånting, hon hostade lite och spydde pyttelite sen va de bra :) 
 
Roy nattade Tindra för en timme sen medans jag röjde upp efter maten. :) 
 
Nu blir det mys i soffan för mig lillasyster och Roy med Kaffe till VMA reprisen då de egentligen gick inatt. 
 
Puss och kram på er och hoppas ni alla får en fin kväll! :)
 
Här är en bild på mitt fina hjärta igår när vi var och gungade i parken. På sig har hon en fin mössa och matchande tröja ifrån Polarn och Pyret :) 
 
 
 
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0