Överrasknings Babyshower för Finaste kusin Fia!

Har precis kommit hem från Alexsandra där vi har haft en överrasknings babyshower för min fina kusin Fia som väntar sitt andra barn nu den 20 september om jag inte minns fel?
iaf! 
 
Vi har ju planerat det här ett tag och fia trodde att hon bara skulle hem till Alexsandra o mysa med henne, hennes fina son Nils och fina vovve Erida och att hennes dotter nea sen skulle bli dit skjussad, men så var inte fallet! 
När Fia ser att vi alla står i hallen när hon kommer in, inkl hennes mamma och dotter så börjar hon storgråta av chock och lycka och vi alla var inte sena på att lipa med haha! Låter bilderna tala för hennes reaktion haha! 




Sen så fikade vi alla och lekte lekar och umgicks. Fia öppnade alla paketen och fick massa fina saker :) 
Här är lite fler bilder och bilder på mina fina cupcakes jag gjorde :)
 








tindra var helt slut efter allt folk och bus med bebis och barn så hon stensomna i bilen, la över henne i sängen nu här hemma och hon reagera inte ens. älskade hjärta! 
Tack för idag allihopa det var jättekul och fia.. we got you!!! ;) 
 
 
 
För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Sophia

Tack så jätte mycket för idag. En dag jag aldrig kommer att glömma. love you.

2012-09-09 @ 17:44:35
URL: http://fiaochnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0