Lövbiffrullader med potatisgratäng!

Godkväll! Tindra sover sen 19 och jag står i köket och lagar mat. blir pepparot och vitlöksostfyllda lövbiffar med potatisgratäng. lite lyx sådär på lilllördag :)

Tindra och jag åkte hem från syster/moster vid 16,gick till centrum och hämtade ut hörlurarna från Sony som jag vann i förra veckan (bild kommer sen) och handlade vantar till tindra sen gick vi hemåt o hon åt mat, badade och sen välling o sova :) mamma/mormor och lillasyster/lillmoster kom förbi en snabbis när Tindra åt med en present till henne, ett par uggs i rätt storlek! haha. hon har till vintern shephard uggs i rosa men de är förstora nu och har inga andra skor i rätt storlek just nu så det var bra tajming! :) bild på det kommer sen också.

blir bildregn efter jag har ätit med bilder från idag samt igår :)

Fick några mail ang tävlingen, och ja tyvärr det är 18 års gräns då det är på en klubb och alkohol serveras. kan försöka se om de dyker upp nån tävling för er också framöver.
men för er som är över arton: tävlingen håller på till fredag så kom igen nu, några intresserade över 18 år finns de väl? ;)
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0