Lek i parken!

Godmorgon! Ligger i sängen med mitt hjärta och myser :) Idag gick vi upp vid 8, bär jag tittar i Tindras säng och säger heeej tindra som vanligt, så möts jag av världens leende och ett "mamma" helt perfekt uttalat och med glad lugn röst. åh mitt mammahjärta smälte :')hon har ju sagt de i lite mer än en månad när hon är ledsen eller grinig typ men sen i förrgår har hon börjat säga det i rätt sammanhang. som tex i morse eller när jag går in i ett annat rum så kan hon ropa "mamma?" så lyser hon upp när jag svarar jaa? :)

kan inte beskriva med ord den stora extremt starka kärlek jag känner och den bara växer för var dag. och att hon blir hela 7 (!!!!!!) månader på måndag. va tiden går!!

Snart kommer min syster Nattis hit så Tindra ska äntligen få busa med "stormoster" igen. Först var hon i usa 3veckor o sen dess har hon bara jobbat. så vi ska gunga, åka rutschkana, promenera o mysa vi tre :-)

vad hittar ni på idag? :)
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0